February 20, 2009

Run M.E. Run...!!!

Salam... ukhuwwah fillah...

Seketika teringatkan filem Run Lola Run pada waktu ini... Filem yang sangat aku gemari plotnya dan idea ceritanya... (selain ke-pinky-an Lola... ~0^_^0~ ). Sibuknya aku pada waktu ini terasa bagai bercelaru macam mana kalutnya jalan cerita filem tersebut... jadual aturan yang padat... penuh... macam² perkara yang aku tidak sempat... macam² benda yang berserabut di benak... aku sedar dan disedarkan lagi...

Puncanya ---> laptop aku dah tak nak hidup - mampus tetiba sedang menyiapkan kerja - PANIK - hidup aku susah tanpa laptop - kerja tidak jalan - perlu ke HP Centre di Damansara - belum tahu boleh pergi bila + dengan siapa + dengan apa... tidak ketemu Warranty Card laptop supaya tak perlu bayar untuk kos repair kerosakan - buntu - jadinya AKU = SUSAH HATI...... TERAMAT...

Hidup yang sibuk... Tadi...

- seharian di bilik editing... selesai offline editing untuk PSA, sambung ke esok pula...
- tak sempat punch card masuk kerja... mujur ada sahabat yang menolong... trimas... =)
- menarik nafas dan bercerita panjang dengan sahabat...

Esok... insya Allah...

- pagi² nak ke Seksyen 2 ambil repot praktikal yang sudah siap di-hard cover-kan...
- balik Puncak submit report tersebut...
- masuk bilik editing sambung menyunting...
- bergerak ke KL Sentral, naik Putra LRT ke Setiawangsa...
- sampai di Duta, naik bas balik kampung...

Aku risau dengan mama yang demam² teruk lepas saja kami adik beradik kembali dengan kerja masing²... Aku tahu mama sunyi lepas abah dah tak ada... Kelmarin aku sempat menelefon mama, katanya dah beransur sembuh tapi suaranya begitu juga... Aku risau... Tak sabar nak balik esok... Doakan aku selamat dan mama juga sihat walafiat...

2 comments:

affanazami said...

kuatkan semangat kamu zara. Insy Allah dipermudahkan dlm kehidupan ini

mapieceofart said...

thanx, affan... insya Allah...

~0^_^0~

Get a Cursor! ZingerBug.com - Comments, glitter graphics, cursors, and more!